Avizier general
Anunț privitor la alegerea disciplinelor complementare care formează competențe transversale (DCT)
În atenţia studenților!Condiții pentru promovarea în anii superiori
În atenţia studenților!Informații privind depunerea portofoliilor pentru acordarea de credite pentru desfășurarea de activități de voluntariat
În atenția absolvenților (fără susținerea examenului de licență/disertație) din promoțiile anterioare!Anunţ privind înscrierea la examenele de finalizare a studiilor universitare
În atenţia studenților!Anunţ privind acordarea burselor în semestrul I, anul universitar 2022-2023
În atenţia studenților!European Student Card & Legitimația de student pentru transportul feroviar (1)
European Student Card & Legitimația de student pentru transportul feroviar (2)
În atenţia studenților!
InfoCentrul studențesc & formularul general de cereri
În atenţia studenților!
Disciplina Educație Fizică - anunț și orar
În atenţia studenților!
Informații cu privire la depunerea cererilor de către studenți
Începând din 9 septembrie 2022, ora 12 - în atenţia studenților!!!
Anunț privitor la alegerea disciplinelor complementare care formează competențe transversale (DCT)
Structura anului universitar 2022-2023
La nivelul UVT, InfoCentrul studențesc este structura responsabilă de comunicarea cu studenții pentru toate procesele administrative, preluând aceste atribuții de la secretariatele facultăților. Astfel, InfoCentrul studențesc se ocupă, în general de:
· preluarea solicitărilor venite din partea studenților (cereri de diverse tipuri);
· eliberarea/vizarea legitimațiilor de student;
· eliberarea adeverințelor de student, la solicitare;
· oferirea de informații cu privire la procesul educațional și activitățile conexe acestuia.
Pentru optimizarea procesului de transmitere a solicitărilor și întrebărilor din partea voastră către InfoCentrul studențesc, respectiv de soluționare a acestora, vă punem la dispoziție ACEST FORMULAR (formularul este disponibil și pe site-ul UVT, în meniul EDUCAȚIE, secțiunea Info studenți - Proces educațional → Infocentru). Formularul poate fi accesat doar prin intermediul adresei de e-mail instituționale (@e-uvt.ro).
Astfel, următoarele tipuri de solicitări pot fi transmise în mod eficient și structurat prin intermediul formularului de către toți studenții Universității de Vest din Timișoara, în locul cererilor scrise sau a e-mailurilor:
- Cerere pentru eliberarea unei adeverințe care să ateste calitatea de student;
- Cerere de prelungire a studiilor;
- Cerere de repetare a studiilor;
- Cerere de întrerupere a studiilor;
- Cerere de reînmatriculare la studii;
- Cerere de retragere de la studii;
- Cerere de reducere a frecvenței;
- Cerere de reducere a taxei de școlarizare în cazul urmării unui al doilea program de studii universitare din același ciclu la UVT;
- Cerere de reluare a studiilor;
- Cerere pentru eliberarea documentelor din dosarul depus la UVT;
- Cerere pentru eliberarea unui duplicat după un document;
- Cererea pentru reexaminare în vederea măririi notei;
- Cererea pentru mobilitate academică definitivă (transfer).
De asemenea, depunerea portofoliului pentru acordarea de credite pentru activitățile de voluntariat se poate realiza tot prin intermediul acestui formular.
Studenții UVT pot utiliza formularul inclusiv pentru a solicita informații sau adresa întrebări cu privire la un anumit domeniu sau o anumită problemă administrativă pe care o întâmpină.
Astfel, vă încurajăm să folosiți acest formular pentru orice fel de solicitare aveți de transmis către InfoCentrul studențesc!
Totodată, transmitem studenților din anii mai mari sau celor reînmatriculați/aflați în repetare sau prelungire de studii care mai au încă de achitat taxe de recontractare sau de reexaminare pentru acest an universitar, pentru care termenul inițial de plată era în data de 1 octombrie 2021, că acestea mai pot fi achitate până cel târziu vineri, 15 octombrie 2021.
Toate taxele pot fi achitate prin intermediul platformei online StudentWeb, accesând secțiunea Financiar -> Plăți.